Arnhem: dienstverlenend en herkenbaar - Arnhem blijft zich inzetten voor verbetering van de (digitale) dienstverlening aan haar inwoners en ondernemers

Optimale dienstverlening

Optimale dienstverlening

Klanten hebben verschillende behoeften ten aanzien van onze dienstverlening. We hebben aandacht voor de diversiteit van onze klanten en de daarbij horende behoeften. We realiseren ons dat het aanscherpen van de (nodige) informatieveiligheid de toegankelijkheid onder druk kan zetten. Waar dat kan beperken we deze gevolgen en we ondersteunen inwoners waar nodig en mogelijk. We halen ervaringen op bij klanten en partners en gebruiken die om de dienstverlening aan te scherpen.

  • We zorgen ervoor dat de verkiezingen voor de waterschappen en de Provinciale Staten veilig verlopen en voor alle kiezers toegankelijk zijn.
  • Inwoners die hun DigiD beter willen beveiligen door middel van koppeling aan hun identiteitsbewijs, kunnen bij ons terecht voor ondersteuning.
  • We houden doorlopend klanttevredenheidsonderzoek en voeren naar aanleiding daarvan verbeteringen door, bijvoorbeeld in de informatievoorziening aan laaggeletterden of aan dak- of thuislozen.
  • We houden contact met onder andere het Arnhems Platform Chronisch Zieken en Gehandicapten en met Informatiepunt Digitale Overheid (zoals uitgevoerd door Rozet Arnhem) voor knelpunten en verbeterpunten.
  • We werken samen met Hogeschool Arnhem Nijmegen op het gebied van digitale toegankelijkheid.
Deze pagina is gebouwd op 02/16/2023 11:12:55 met de export van 02/16/2023 10:45:55